ایستگاه "کتاب و نقاشی" کودکان نماز جمعه را به قصه کتاب ها پیوند زد
ايستگاه "کتاب و نقاشي" کودکان نماز جمعه را به قصه کتاب ها پيوند زد
در بجنورد:

ایستگاه "کتاب و نقاشی" کودکان نماز جمعه را به قصه کتاب ها پیوند زد

ايستگاه "کتاب و نقاشي" به همت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني در بجنورد داير شد.
شناسه خبر : 52981 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ آیین باشکوه نماز جمعه بجنورد، پیش از اقامه نماز، شاهد برپایی ایستگاه "کتاب و نقاشی"  ویژه کودکان بود، مادران نمازگزار کودکان خود را به دنیای مداد رنگی و کاغذهای سفید می سپردند و بچه ها در کنار دوستان و همسن و سالان خود، تصوراتشان را از قصه های این روزها نقاشی می کشیدند.

 

پرچم فلسطین و مسجد الاقصی، و شجاعت مردم غزه، قویترین تصاویر نشسته روی کاغذ های "آ چهار" بود و بچه ها نقاشی کشیدند و کتابی یادگاری هدیه گرفتند.

چند قدم دورتر از هیاهوی رنگ ها، حلقه ی قصه خوانی به راه بود، مربی برای کودکان حلقه کتاب می خواند و بعد کلمه ها بود که از ذهن داستان می پرید و می نشست روی شاخه های سبز بچه ها و آنها هم کلمه های ذهنشان ر کنار هم می چیدند و برای مربی تعریف می کردند.

 

غرفه فروش کتاب هم دایر بود، برای برادران نمازگزار، که با همراهی کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف  منطقه حر بجنورد، تازه ترین عناوین منتشر شده را از جمله کتاب جوانمرد؛ زندگینامه شهید جاویدالاثر "ابراهیم هادی" در این غرفه عرضه می شد.

 

کانون ندیشه روستای قره خانبندی بجنورد، کانون نینوا شهرک گلستان بجنورد و نیز کانون "شهدای گریوان" یکی از دوکانون مسجد روستای گریوان  حوزه فرهنگ هنری ستاد کانون های مساجد استان را در اجرای این برنامه یاری کردند.

 

 

«فاطمه ایزانلو»، «اعظم رهبان» و «حدیثه گریوانی» مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای گریوان پس از اقامه نماز جمعه در جمع نمازگزاران و با حضور نماینده ولی فقیه  تکریم شدند.

 

پایان/